Poradnik opiekuna. Pierwszy wyjazd w 10 krokach.

Niemiecki w opiece - Poradnik Opiekuna. Pierwszy wyjazd w 10 krokach.
PORADNIK OPIEKUNA
Drodzy Czytelnicy,
już się co prawda dzieliłam z Wami informacją na naszej stronie na Facebooku, że mamy w końcu e-booka ukończonego :) Ale dzisiaj, właśnie tutaj, chciałabym Wam troszkę więcej o nim opowiedzieć. Zapraszam do poczytania.

"Poradnik opiekuna. Pierwszy wyjazd w 10 krokach." powstawał już od dłuższego czasu w moich planach, w mojej głowie, częściowo w publikowanych przeze mnie postach. Jest to objętościowo niewielka publikacja - zawiera 44 strony, ale dla osoby, która pierwszy raz szykuje się do wyjazdu do Niemiec do pracy, wydaje się niezbędna. Poniżej możecie kliknąć na spis treści, by zobaczyć szczegóły.
SPIS TREŚCI Poradnik opiekuna 


Jeśli ktoś z Was wolałby wersję drukowaną, to może wydrukować samodzielnie po zakupie lub skontaktować się ze mną (niemieckiwopiece@gmail.com). W przypadku dużego zainteresowania e-bookiem w wersji drukowanej, wydamy książkę w niewielkim nakładzie.

TUTAJ znajdziesz wszystkie szczegóły odnośnie zakupu e-booka.

Polecam wszystkim rozpoczynającym pracę w Niemczech przy opiece osób starszych :)
Beata Wajs - Łozińska

Komentarze

  1. Gdzie mogę zakupić tę książkę ?
    Mój adres e-mailowy:
    dana.art.gallery@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wysłałam już Pani maila z informacją.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam,
    Szczerze polecam przeczytanie książki wszystkim wyjeżdżającym pierwszy raz do pracy w charakterze opiekuna. Każdy znajdzie tam wiele przydatnych i praktycznych wskazówek oraz odpowiedzi na pytania zadawane sobie przed wyjazdem.
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Bogusiu za dodanie tak pozytywnego komentarza :)
      Trzymam kciuki za wyjazd!

      Usuń
  3. Kupiłam Poradnik dla opiekuna w wersji e-book.
    Muszę przyznać, że informacje w nim zawarte przydadzą się mi przy pierwszym wyjeździe do Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zakup i za pozostawienie komentarza.
      Mam nadzieję, że informacje się przydadzą :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz - dzięki niemu będę pewna, że nie piszę tylko dla siebie :)